Mygirlmybaby estağfurullah geç gördüm kusura bakmayın. Sakınmadım genelde sakınmak kıskançlık yapıyor deniyordu. Bebeğe zarar verecek bi kıskançlığı da olmadı. Ama ilk dönem ememedi sarılık oldu hep kucağımdaydı bebiş o yüzden beni de kucağına al, benim de altımı değiştir, beni de sen uyut vari kıskançlıkları oldu. Bir de ilk başlarda eşyalarını paylaşmak istemedi ama şimdilerde geçiyor bak bu bebeğin ama o sana veriyor çünkü seni çok seviyor ve paylaşmak güzeldir diyorum. İnşallah doğru yapıyorumdur. Bazılarına bu ortak diyorum ortak diye tekrar edip ses çıkarmadığı oldu. Biz de bebekle biraz ayrılınca sen yap kıskançlığı da azaldı doyunca bırakıyorum artık emip doyabiliyor ilkten sarılık olduğu için hep ilgi bebekte oldu bizde… Bir de hediye verdik kardeşin aldı diye o da hoşuna gitti. Kucağına almak istiyor veriyoruz. Kardeşiyle alakalı görevler de veriyoruz. Emziğini ver, salla, bezini getir gibi. Biraz da benim kız anaç galiba sevdi çok şükür. Birkaç kez refleks tepki verince de ağlamıştı çok içli onları da tutmaya çalışıyorum artık iyi gibiyiz 🧿