2 yaşa yakın bir bebem var, oda şuan 2 yaş krizlerinde. Şu şekilde buldum çözümü ben dikkatini başka yere verip olay ne ise onu bıraktırmaya çalışıyorum. Mesela abisine ödev yaptırırken oda yapmak istiyor. Aaa şurda Bi kitap varmış çok güzel hayvanlar varmış gibisinden dikkatini ona verip oynatıyorum. Bide oyunla yaptırmaya çalışıyorum herşeyi