KolikBebekSahibi Hayır canım sen gayet bir snnesin. Sevmişsinde. Baksana bir yandan bebegini düşünüyorsun.
Sadece biraz desteksiz bir anne görüyorum ben seni. Hersey geçecek inşallah, kalbinj ferah tutmaya çalış. Biliyorum çok sorumluluk istiyor annelik. Bazen altında ezilip duruyoruz . Ama işte evlat , can ciğer, herseye değiyor 🥰❤️