kocbay şuanki durumundan dolayı sevemediğini düşünüyo ki. 1hafta sonra böyle düşündüğü için de vicdan azabı çekecek. İkinci bebeğim çok zordu. Kardeş kıskançlığıyla da savaşıyodum. Ölmeyi çok istedim o evrede. Çocuk yapan aklıma sıçayım geberip gitsem keşke diye çok ağladım. Şuan sorsan keşke demeseydim, keşke ağzımdan çıkmasaydı. Bütün ömrümü feda edebilirim onlar için her anne gibi. Ama bazen bi 10dk sakince kahve içmediğim için, bazen istediğim saatte uyanamadığım için sinirli olabilirim. Her anne gibi🌸