kimse uykusuz kalmayı, çaresizliği, kaygıyı, rahat rahat bir kahve içmenin lüks olmasını, eşinle eskisi gibi olamamayı sevemez zaten kendinizi yargılamayın. bıkmanız, usanmanız, sevememeniz kadar doğal bir şey yok. ama birbirinizin düzenine alıştıktan sonra bu yaşadıklarınıza başka gözle bakacaksınız, olayların duygusu değişecek. ben de 5 aylık anneyim,kolik annesiyim bu ay yeni yeni anneliğe alışmaya, kabullenmeye başladım. bu yaşadığımız eski benin yası. geçecek, evladınızla bağınız kuvvetlendikçe daha az mutsuz olacaksınız. 🩵 Allah yardımcınız olsun.