ygmrln evet doğru duymuşsunuz şuan bize net tanı konulmadı ve bu süreçte dahi çocuk yapmamamız söylendi ama şöyle ki rehabilitasyon merkezindeki arkadaşlarımın 2 çocukları var birinde birşey yok diğeri otizmli bir başka arkadaşın 2 çocuğu da otizmli yani çok değişik bir spektrum çok can sıkıcı Allah yardımcımız olsun kabullenmesi çok zor birşey Allah kimseyi evladı ile sınamasın