ygmrln o aylarda kızımı pedogoğa götürmüştük, denver testi yapmıştı… sorular şöyleydi,
-bardaktan su içebilir mi?
-merdiven çıkabilir mi?
-bunu babaya ver dediğin de verebilir mi?
-küçük bir şişe içine üzüm koyup onu içinden çıkarttırıyorlar,
-ev işlerinde sizi taklit ediyor mu?
-top atabilir mi?
-al ver yapabilir mi?
Şuan aklıma gelenken bunlar. Denver testi gelişim basamaklarını görülmesinde yardımcı olur. Sizde bunları takip edebilirsiniz ☺️ ve her çocuğun gelişimi kendine özeldir☺️