Dunyamsensn2008 canım hiç korkma o morluklar ben de oluyor, kızkardeşimde de, annem de, anneannemde teyzemde☺️bazen bacaklarımda küçük küçük de oluyor bazen inanılmaz derecede büyük de. Annemin bacakları sürekli öyledir annem bazen espiri ile takılır şimdi gitsem darp raporu alırım o derece yani. Doktora gıttım kan değerlerim normal b12 ve d vitaminim hep düşük zaten. Bazı kadınlarda olanılıyor dedi doktor hormon kaynaklı ve genetik bir şey zaten. Özellikle adetten önce oluyor benim ve stres üzüntü zamanlarında da oluyor. Kemik ağrılarım başladı son beş altı aydır ellerimde ve ayaklarım da inanılmaz. D vitaminim düşük dedi doktor o sırada hamile kaldım tedavımı olamadım. Şu anda da ellerimde kemiğimin içinde resmen ağrı var.