1pamuk_ Dunyamsensn2008 aynı şikayet benim kuzenimde de vardı ramotolojiye gitti. Onun da çok şiddetli oluyor ağrıları ileri derece romatizma var ve kortizon kullanıyor
tastam Dunyamsensn2008 bilemiyorum artık. Belki de gerçekten fibromiyaljidir. Düşünüyorum da annemde de hep kemik ağrısı vardı ve fibromiyalji için doktor yıllar önce ilaç yazmıştı. Hiç sormadım nasıl bir kemik ağrısıydı diye ama fibromiyalji için 20 senedir ilaç kullanıyor. Ben kemik ağrısını içten hissettiğim için o değil diye düşünüyorum ama belki annem de içten hissetmiştir 😅
Dunyamsensn2008 tastam Ya de aslında fibromiyalji hastalarının sorunun fibromiyalji olmadığını hep söylerler kabul etmezler demişti ama ben gerçekten kabul edemiyorum yorgunluk hali de oluyor başka sıkıntılarım da oluyor.Stresliyken ağrılarınız artıyor mu acaba
tastam Dunyamsensn2008 son 1 aydır aile içi oldukça stresli bir dönemdeydim ve çok ciddi arttı . Ama bu kadar içten mi ağrır strese bağlıysa da ve sol tarafımda daha yoğun ağrılar
zembek Dunyamsensn2008 bende gititm bana dediler ki sürekli carpıyrosundur öyle oluyor ben bile şüpheye düştüm
gamseliii Dunyamsensn2008 hayır çıtırdı falan gelmiyordu her gün ağrısı farklı bir yerinde oluyordu 20 gün boyunca dayanılmaz ağrılar çekti bir gün beli bir gün kolu bir gün bacağı
gamseliii tastam tedavisi ilk 5 ay hep kötüye gitti reddetti kemoterapiyi. Doktorlar olumsuz konuştu. Şimdi şükürler olsun ki akıllı ilaç işe yaradı. Sonra ilik nakli olacak
Dunyamsensn2008 gamseliii Rabbim şifa versin inşallah benimde hergün bir tarafım ağrıyor bel kol parmak dahi göğüs kemiğim dahi blmyrm inşallah kötü birşey değil dir ama insan bazı şeyleri hissediyor
gamseliii Dunyamsensn2008 evet benim kardeşim hissetmişti gitmeden önce ben kesin lösemiyim diye gitti. Direkt hastaneden verilen klasik kan tahlilinde çıktı. Umarım sağlığınız yerindedir🙏
Dunyamsensn2008 gamseliii Umarım benim ki 4 sene olacak Rabbim kardeşinize sağlıklı daha nice ömürler versin inşallah