2 buçuk yıl önce çıkmaya başladı ve hala çıkıyor buna ek şiddetli kemik ağrılarım var doktora defalarca gittim tahlillerimin temiz çıktığını söyleyip pekte ilgili olmayan tavırlarla karşılandım sürekli aranızda benimle aynı sorunu yaşayan veya yakını yaşamış olan var mı ben ciddi olduğunu düşünüyorum ama ilgisiz hastahane ve doktorlardan o kadar sıkıldım ki gitmeyi bıraktım ağrılar için antidepresan verdi dr ona rağmen geçmiyor