Bizler küçükken telefon tablet yoktu her an çizgi filme ulaşma şansımızda yoktu hatırlıyorum haftasonu mesela saat 9 da başlardı onu beklerdik izlemek için. Sınırlıydı yani ve bunu bilirdik. Burada var mı tabletten telefondan küçükken bir şey izleyen anne, yoktur. Siz şimdiden alıştırıyorsunuz ağladığında açılacağına. Daha çok küçük inanın sonra pişman olursunuz. Annem de bazen diyor aç dursun nolacak ama bir kere bile bunu seçenek olarak görmedim. Eşimde bu düşüncede olduğu için bana destek oldu, mesela haftasonu yarım kilo soğanı doğrayıp küçük kaplarla buzluğa koyardı haftaiçi çocuk durmazda soğanlı elle alamam diye, ufacık bir örnek ama bu şekilde ufak dokunuşlarla işinizi kolaylaştırın. Dediğiniz gibi akşama kadar yemek yapamadığım günler çok oldu, eşim akşamdan bana tupper kaplara kahvaltılık ve salata yapardı, emzirirken yerdim anca, kendi gelince de kahvaltılık ya da basit hızlı şeyler hazırlardı sırayla yerdik. Daha hiç çocuk kucağımda olmadan evi süpürmedim mesela, hep onun en huysuz anında onu kucağıma alıp süpürgeyi de diğer elime alıp öyle süpürdüm evi, hem o oyalandı hem işim yapıldı gibi gibi. Ama ben başından beri hiç onu seçenek olarak görmediğim için işleri kolaylaştırma yolunda çözümler buldum, kızım 7.5 aylık hala bile bir şey izlemek için çok küçük asla bi çizgi film bi şey açıp izletmem, size şimdi tv karşısına koyup işinizi yapmak daha kolay gelecektir tabiki. Ama inanın ilerde pişman olursunuz. Biraz büyüdüğünde nüye bu çocuk kendi kendine oynamıyor, niye bir şeyden hemen sıkılıyor, niye derslere odaklanamıyor dersiniz. Çünkü ekrandaki hareketlilik normal yaşamda yok ve çocuk bunu bekler, bu sefer habire tablet telefon verirsiniz kısır döngü. Daha çok küçük başka çözümler bulun önüne geçebilmek için 🙏🏻