Baybyuras 4 ay çok çok erken bir ay. Lütfen yanlış anlamayın ama 4 ayda 15 dk ekrana sığınıyorum dediğinizde emeklemeye, yürümeye yani sabit kalmamaya başladığında kaç dk açacaksınız ? Bu sonu gelmeyen bir çukur. Buradaki tüm anneler sizin geçtiğiniz bu dönemden geçti. 4 ayda ekranla durmaya alışmış bir çocuk ileride oyuncak oynamayla tatmin olmayacak. Motor becerileri yeteri kadar gelişemeyecek. Otizm varsa tetikleyecek, belki uyaran eksikliği yapacak. Gözlerini erken yaşta bozacak. Fazla ışıklı ve uyaranlı ekran uyku kalitesini, odak süresini ve fazlasını bozacak. Bu durumu kabullenmeyin. Biz ekranla büyümedik. Bizim neslimize annelerimiz bebekliğinde tv açmadı. Biz sabah ve akşam çizgifilm saatlerine yetişmeye çalışan, sokakta oynayan çocuklardır. Dönemleri karıştırmayın.