Baybyuras Tek olmak bir bahane değil kusura bakmayın. Burada çok kişi tek başına bakıyor zaten çocuğuna , buna bende dahil.
Gerekirse ev işi kalsın , hepimiz zorluk çektik. Ben kahvaltı hazırlayamadigim için akşamdan kalan yemeği soğuk soğuk kaşıkladigim zamanları hatırlıyorum. Eşim gelince de iki yumurta kırar yerdik. Yemeğe de öyle özen göstermedim. Saatlerce balkondan geçen arabaları izlerdik , benimki de böyle sakinlesiyordu. Birde benim kızım uyuyunca ayaktan indirdiğim an geri uyanıyordu. Sizin bebeğiniz hiç uyumuyor mu ? O uyuduğu zaman yapiverseniz işlerinizi. Gene de siz bilirsiniz , herkes kendi çocuğundan mesul biz sadece uyarıriz 🌺