Bir şey sormak istiyorum oğlum yemeklerini kendi yemek istiyor bende kendi yesin istiyorum önüne tabak ve içerisinde eline alıp yiyeceği bir şey koyuyorum ama o koyduğum şey kesinlikle tabakta kalmıyor sofraya döküyor sofradan alıp yiyor nasıl bir davranışta bulunmam gerek 8.5 aylık oğlum ben yedirmeye devam mı etmeliym yoksa eline mi vermeliyim