aresnako mavi176_ 7 ay kontrolünde bana doktorum gerçekten köy tavuğu bulabilirsen alıp yedir yoksa yedirme bi faydası yok demişti
Esmprsege Super_mom biz 10 ay 24 günlüğüz artık parçalı herşeyi yiyor Kahvaltıda: omlet , peynir çeşitleri ,mücver ,pankek hergün değişiyor bal ve patlıcan hariç herşeyi yiyor diyebiliriz
mervemurat16 Super_mom sabahları iki günde 1 olacak şekilde yumurta veriyorum peynirli omlet veya haşlama şeklinde muhakkak peyniri oluyor kahvaltıda avokado veriyorum bazen pankek sevmiyor kızım bazen sabah çorba yediriyorum.Öğlen meyve saatimiz ara öğün şeklinde muz ile pekmezi karıştırıyorum veya elma haşlıyorum onu veriyorum tatlandırarak veya yoğurt ile meyveyi karıştırıyorum öğlen çorba veriyorum genelde akşam yemeğinden önce muhallebi veriyorum yine meyve koyarak veya bebe bisküvisi ile pirinç unu karışımı yapıyorum(gece yatmadan öncede bunu yapıyorum tok tutsun diye)akşmada bize dolma yaptıysam onada baharatsız yapıyorum mesela özellikle kabak dolması tuvaletede çıkarıyor hem.veya patates yemeği kıymalı o gün ne yaptıysam artık
suheyla92 Boysmomy kati yemiyo muhallebi bile yemiyo yogun diye siz şerit diyorsunuz 😅 hic vermicem galiba kati yemeye başlayana kadar
aselim0142 6 ay 20 günlük tek öğün sabah zor veriyorum yemiyo açmıyo ağzını kesinlikle kitliyo bu tarifleri gördükçe ağlamak istiyorum neden yemiyo ya 😞😞farklı tarifler deneyip vermek istiyorum hevesleniyorum ama yok almıyo ne yapcm şaşırdım
Efnans_Mom aselim0142 6 ay 20 günlük bebek için önerim sadece 1 hafta yoğurt verin başka bir şeye zorlamayın yoğurt ile kaşığa alışmasını sağlayın ben öyle başlamıştım 5.5 aylıktı 2 hafta sadece yoğurt verdim kaşığa alıştı şimdi verdiğim şeyin tadına göre ağzını açıyor
AlpAdaOzlem aselim0142 Merhaba sabah ve akşam iki öğün yapın. Bu öğütleri sizinle birlikte yemek yerken agiz hareketini görecek şekilde yapın. Sizinle birlikte daha kolayca agzini acacaktir. Ayrica bu dönem diş çıkartma dönemi olduğu için biraz serinletici olarak yogurdu tercih edebiliyor bebekler yani en azından bizimki öyle. Ogunlerde verdiğiniz ek gida ile birlikte arada yogurt verirseniz daha rahat yiyebilir.
yasminspars aselim0142 ama yolun çok başındasınız onun midesi bir yumruğu kadar minnacık yarım çay bardağı bile fazla gelir ona benim bebeğimde öyleydi tadım zamanı zaten tek öğün tattırdığınız şeyden ilk gün 1 çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı yese kafi zaten sizin şuan tarif değil tadım yapmanız lazım ondan belki bebeğiniz doyuyor ve istemiyor ve çok normal değil mi dünyaya geldiği günden beri sıvı alıyor katı bir şey görünce istemiyor olması biraz zaman verin kendinize ve bebeğinize bırakın oynasın keşfetsin illa ağzına götürücek meyve süzgeci deneyebilirsiniz mesela ya da blw yöntemi
slnckc aselim0142 Benimki de aynı üstelik 8 aya girdik, yediği tek şey yaptığım lor peyniri ve yumurta sarısı. Kaşık görünce ağız kitleniyor
aselim0142 Efnans_Mom yoğurt verince her seferinde kusuyo midesini bulandırıyor üst üste verme dedi doktoru da ara ver tekrar dene öyle yapıyorm ama gene aynı değişen hiçbir şey yok 20 gündür tek değişen durum bnm psikolojim bozuldu
aselim0142 suheyla92 aynen bnde hevesle hazırladım oyunla verdim almadı en son zorladım kustu pes ettim resmen oturdum ağladım zayıf zaten kendimi çok yetersiz hissediyorum resmen
dudu0207 utkummm cici bebe umarım markettekiler değildir😔 eğer oysa yapmayın yarısından cogu şeker artı olarak kanserojen oldugu kesinlesmis palm yağı içeriyor
Nefeslihyt erglu biz varız en fazla 5 kaşık yiyip öğürüyor verirsemde kusuyor ağlıyor zaten yedirirken , hep mama içmek istiyor , inşallah geçer diye bekliyorum