Merhabalar doğru dürüst yemeye neredeyse 9. Ayda başladı benim bebeğim. ( bu da her zaman değil, genelde bi öğün güzel yerse digerini yemiyor). İlk iki ay sinirlerim bozuluyordu hiç yemeyecek galiba diye ama sonra yavaş yavaş oturmaya basliyor. Özellikle yemek yerken ona yaptığınızı önce siz yiyin ve ona çok küçük ve az olarak önüne koyun, iştahla yiyin sonra yavaş yavaş basliyor yemeye. Naçizane tavsiyem budur. Ve bu karışımları asla yemedi benim bebeğim. Sarımsak soğan ya da ayına göre baharat kullandım o zaman sevmeye başladı. Onlarda minik insanlar ve gerçekten damaklarının tadı değişiyor ve gelişiyor. Örneğin kabak verdim yemediyse ısrar etmeyip 1 hafta sonra tekrar verdim. Yemekte Israr sadece yemek reddi ve anne ile olan bagi cok zedeleyen bir durum. Uzun vadede etkileri çok daha olumsuz oluyor( bir psikolog olarak söylüyorum). Aç mı diye vicdan yaparken ısrar etmemek çok zor, yemedikçe daha ısrarcı oluyoruz istemeden ama nefes alıp yemek saatlerinizi aynı zamana getirmeye çalışın lütfen etkisi çok oluyor. Ayrica instagramda masallah bütün çocuklar çok güzel yiyor, anneler de mükemmel menüler yapıyor. Öyle bir şey bende olmadı olamadi. Olanları tebrik ederim, kimse kendini bu kıyaslamaya sokmazsa daha az kaygı ile ilerlenebiliyor.