goktugunannesii_ kan değerlerine mutlaka baktığın ve doktorun onermedigi şeyi lütfen kullanmayın… ayrıca doğumdan sonra çoğunlukla herkesin dökülüyor diye biliyorum benimde öyleydi oluk oluk dökülürse zamanla azalıyor bu bebek saclarm falan çıkmıştı hiç birsey kullanmadım…