goktugunannesii_ Benimde aynı durum olmuştu doğumdan bir süre sonra . Ben ducray şampuan kullanmıştım birde urban care kafeinli spreyini kullanıyordum bu iki ürün baya azaltmıştı dökülmeyi. birde biberiye suyuda düzenli kullanımda yeni saç çıkarıyor . Ama en önemlisi tahlil yaptırıp değerlerinize baktırın .