goktugunannesii_ Güzel annelerim doğum yaptığımdan beri resmen saçım aşırı dökülüyor ve kafamın bazı noktalarında kelleşmeler başladı buna çözüm bulan var mı
Sedaw goktugunannesii_ biberiye suyu bide ekstra olarak fenomenlerin çok önerdiği embeauty şampuan ben bunlarla durdum saöımın dökülmesini
asaf3467 goktugunannesii_ kesinlikle kolajen toz olan 1,5 aydır her sabah aç karnına içiyorum Tararken bile bir tel çıkmıyor müthiş
Aysunnkaya goktugunannesii_ vall ben vitaminlere başladım bi ay oldu ama hala devam ediyor dökülme bıktım artık iç takviye alcam
mavideniz6 goktugunannesii_ 6. Ayda kendiliğinden dökülme son buldu kel kalmıştım özellikle ön kısımlar…şimdi dökülen yerler tekrar uzamaya başladı resmen doğal kahküllerim var 😅
caspermama yver rocher in saç dökülmesine karşı bir serisi var ben ondan kullanıyorum baya etkisi var ama bir tık pahalı. şampuan, saç kremi ve serum
caspermama goktugunannesii_ direkt link bırakayım, ama mağazalara gittiğinizde ciddi indirim oluyor internetten almayın. Nerdeyse 500-600₺ indirim olabilir. https://ty.gl/8ptllelfps2h7
mavideniz6 goktugunannesii_ benim de öyle evi süpürürdüm beş dk sonra yerler dolardı çok zordu allaha şükür atlattım o günleri
asaf3467 karayaka bende emziriyorum ve içiyorum suan bile içtim sabahları aç karnıma cildim de yumuşacık oldu aşırı memnunum Trendyol dan aldım kiperin kolejen peptides