Annisss
valla güvenip kimseye emanet edemiyorum 4,5 ay oldu görümceme 1 saat bırakıyordum başta gözüm arkada kalıyor çünkü bakamıyor yatım yamalak çocuğun altına bile bakmıyor söylediğim halde artık onuda yapmıyorum .
kmiseyr vermiyorum benim kucağımda sevsinler benim yanımda oynasınlar. 3 aydır yalnız hiç bir şey yapamıyorum ama oplum iyi mi? Çok şükür keyfi yerinde gerisi önemli değil.