Oznrryldz Güzel anne öncelikle yavrun için gözün aydın olsun dilerim.. sağlık huzur sevgi içinde büyüsün🌺 Böyle hayat hikayesi okuyunca yaşanılan çaresizliklere ve göz yumulan eziyetlere neden sessiz kalınır aklım almıyor. Sana yavruna bunu yapma, izin verme. Destek alacağın kimsen yok mu? Git evine kendine yetebilirsin, hem de yavrun daha sağlıklı bir ortamda büyür sen daha sağlıklı bir ebeveyn olursun her anlamda ( ruhen bedenen psikolojik..) Boyun etme.. bu durum daha büyük sorunlar yaşamaya sebep olur bu insanlarla. Ben sana kötü ol kavga et demiyorum; ‘ mesafeyi koymalısın, artık evine gitmek istediğini kendi bayına hepsinin üstesinden rahatlıkla gelebileceğini söylemen yeter. O insanlar senin bu duruşundan anlayacaktır orda neden kalmak istemediğini.. hem yavrun için hem kendin için bunu yap! KENDİNİ PASİF BİR İNSAN YERİNE KOYARSAN BU ŞİKAYATLERİN BİRGÜN BAŞEDEMEYECEĞİN KADAR BÜYÜYECEK. gerçek bu. Mesafeni koru, bir kadın olarak bu cümlelerimle seni silkelemek istiyorum güzel anne! Yarın ilk işin doktora gitmek yavrun çok küçük ve rahatsızlığı ilerlememeli, oradanda kendi evine git! Duruşun olsun lütfen, senin bu sessizliğinin adı saygı değil olamaz da, bu bir boyun eğmedir. hak edene saygı gösterilir unutma!