Oznrryldz allah korusun kötü bir şey olsa ve kötü haber vermeniz gerekse bana niye söylemedin diye kızmayacak mı? Karısı ve çocuğu için adam gurbette çalışıyor sizce bilmedi en doğal hakkı değil mi? Bence yaşadıklarınızı bir bir anlatın doktora gitmesi gerektiğini söyleyin. O da bir baba olarak evladı için gerekeni yapsın. Allah’ta size çok sabır versin, bebeğiniz inşallah bir an önce iyileşir. Birde 40’ına kadar yek kalınmaz diye birşey yok. Benim annem sadece 1 gece kalsın yanımda emin olun tekken bir çok şey daha rahat olur en azından kimse köstek olmaz.