İnsanların genel sorunu bu aslında hep bir kıyaslama neden o az neden bu fazla alıyor,sende fazla al o da alsın herkes alsın,eşitsizliği haksızlığı adaletsizliği başkasının rızkında aramamanı tavsiye ederim. Asker eşi olarak söylüyorum aldığı maaş canını ortaya koymaya değecek kadar değil maalesef.