gece 3te arayıp çağırılmanın, göreve gittiğinde yaşadığın korkunun, haftasonu plan yapamamanın, eşinin psikolojisini düzeltememenin, haber izlerken şehit çıkacak diye korkmanın, eşlerimizin bize, çocuklarına doyamamasının ve her şeyden öte her an tehlikede olmanın bedeli nedir sizin için? İçinizde var olan kıskançlığınızı başkasına yapın lütfen. Yaşadığımız hiçbir şeyin maddi bir bedeli yok.