esraplt_50 8 ay 16 gün. 5 günde bebegimi tanıyamaz oldum. Bambaşka bir bebek oldu. Hep mutsuz hep mız mız hiçbir şeyle oynamak istemiyor sürekli ağlıyor ve kucak istiyor. Aksi gibi iştahta yok ne mamasini bitirebikiyor ne ek gida istiyor. Valla şaştım kaldım çaresizim en son doktora goturdum bogazi hafif kizarmia dedi ama bu durumun onla alakasi oldugunu sanmiyorum ilacini kullaniyoruz bakalim.