Benim kızımın da huyu değişti🥹Gece uykuları çok güzeldi, 1-2 kez uyanırdı, şimdi saat başı alarm kurmuş gibi çığlık atarak uyanıyor. Kucağıma alıyım uyutup yatağına koyayım?Yok..Yine çığlık. Ne zaman meme eşliğinde benimle yatarsa o zaman huzurlu uyuyor,. Onda da yine uyanıyor ama uykuya daha rahat geçiyor