esraplt_50 Kizim 8 ay 7 günlük anneler 2 gündür ne gündüz ne gece uykusu var ve gündüz çok ağlıyor ne yapsam susmuyor neden oluyor acaba 8 ay atagi var mıdır 2 tane diş çıkardı disten değil
xbebegimx esraplt_50 olmaz mi en zorlandigim atak donemiydi istah yok uyku yok surekli mizmizlik 9.aydan sonra duzeldi sukur ama ayrilik kaygisi devam ediyor 1 yaşina gircek
irosiva esraplt_50 olmaz mı anamı ağlattı yavrum o ayda 4. Ay en zoru dediler kolaydı ama 8. Ay aman yarabbi
KuzeyinAnnesi03 esraplt_50 aynı durumdayız kafayı yiycem 8 e girdiği günden beri böyleyiz 9 ay 12 günlük ve hala devam ediyor ağlıyorum artık 🥺🥺
esraplt_50 @babymamma ayy vlh mi hiç susmuyor yanından özellikle ayrildigimda daha çok ağlıyor nasıl geçecek peki kaç gün surer
Newmomm345 9 da uyuttum bu saate kadar 4. Ye uyandı sabaha kadar bi 10 kere daha kalkar son 1 aydır böyle 9 aylığız Allah yardımcımız olsun
arasdenizim xbebegimx ayrılık kaygısı ne zaman başladı sizin benim oğlum şimdi 6 aya yeni girdi bazen ağlıyor bana bazen ağlamıyor anlamıyorum bende
mirac_65 Benimde sekiz aylık uykudan birden uyanıp ağlamaya başlıyor diş çıkarıyo parmağı sürekli ağzında
eda_ece00 7 ay 15 günlük 8. Ay atak kervanına doğru yürüyorum bu ayrılık kaygısı bizde 1 aydır var arkamı döndüğüm an çığlık kıyamet ve 3 yaşına kadar bu durum devam ediyormuş
Ardenaden Bozde 8.5 ayligiz uykunun u su yok koca kase corba icti acliktn uyaniyor desem yok yaninyarm saatn snra yine kalkar mi insan
Gizoooos esraplt_50 bizde 8 ay 20 günlüğüz uykularımız kısaldı gece sabaha kadar en az 10 kere uyanıyoruz ve en önemlisi biberon reddi yaşıyoruz feci halde ne yapıcam bilmiyorum 😣
bilememolabilir Gizoooos bizde aynıyız biberonu agzinda geveleyip duruyor mamasini bitiremiyor asla 😔