3kedili2bebekli evet benim gibi gece emzirmesi yapan bir arkadasim 15 aylikken enzirmeyi birakmisti. Dedi ki, ben 15 ay uyumamisim. Ilk 1 hafta zor gececek biliyorum ama katlanacagim hatta oturmasi 1-2 ayi buluyormus ama ona da tamamin yeter ki iyileserek ilerlesin mesela kesintisiz uykum 2 saatten 4 saate ciksin ertesi gune bomba gibi uyanirim valla. Dogdugundan beri mama degil sadece anne sutu aliyor olsaydi suan cok vicdan azabi cekerdim ama memeyi suan ssdece emzik olarak kullandigini bildigim icin kendimi bu sekilde de telkin edecegim. Bakalim hakkimizda hayirlisi