bikahveicelimmi Özellikle gece uğraşıp uğraşıp yine bebeğinizi uyutamadığınızda kızmıyor olamazsınız değil mi? Bi tek ben miyim gece çocuğun (muhtemelen) psikolojisini bozan🥹😥
AEgemm bikahveicelimmi erken doğum yaptım 1 ay ayrı kaldık o yüzden ben hiç kızmıyorum ona ama böyle bir süreç geçirmemiş olsaydım sesimi yükselttiğim yerler olurdu sanırım
asaf3467 bikahveicelimmi geçen oğlum durmuyormuş uyku sersemi Ne oldu şimdi boş boş ağlama deyip durmuşum üç aylık çocuğa 😜😜ertesi gün kızım söylüyor 😜😜😜
meryeminannesiii1 bikahveicelimmi arada banada geliyorlar valla gece o tatlı uykudan kalkınca sabahki halimden eser kalmıyor sabah oluncada vicdan perileri geliyor ahh ahh😂
singlemother123 bikahveicelimmi uyu artık diye kızıyordum az önce. Saat 3 e geliyor çünkü😪 insanın elinde olmuyor bazen
bikahveicelimmi meryeminannesiii1 evet neyse ki geceki hallerimi bence cocuk da pek takmiyo😂 napiyo yine bu deli gibi bisi yapti kendini diyip geciyo diye dusunuyorumd djdjjdjdjd
asaf3467 bikahveicelimmi ne oldu şimdi bisey mi oldu sussss diyordun diyo inanım hiç hatırlamıyorum 😜😜😜😜
elfdenz Bebeğim 2,5 aylık ama düzen 0 gecemiz gündüz oldu gündüzümüz gece bu çok ağır geliyor çoğu zaman ve hep tekim bu zorlu süreçte. Bende zaman zaman minnagıma kızıp çok vicdan yapıyorum sonradan ☹️
bikahveicelimmi elfdenz yegenim de oyle olmus ablam anlatir 3 aylikken gece ile gunduzu karistirmis gunduz uyur gece ayakta olurmus. Elimizde degil biz de insaniz, zannetmiyorum hic tahammulu tukenmeyen anne var midir ki
bikahveicelimmi asaf3467 bana da esim anlatir bazi sabahlar. Bende de yok o sahneler mesela😂 cunku ruhumuz uyuyor o esnada
bikahveicelimmi singlemother123 benimki de 1 bucukta uyandi. Hala ayakta. Evde dolanmak istiyor, kalkiyorum dolastirayim diye bu sefer de aglayip yatak odasina gitmek istiyor. Uyutmaya calisiyorum yine agliyor. Benim de uykum var bi yandan da biliyorum sabah 6 bucukta uyanacak. Ve bunu haftalardir yasadigimi varsayarsak..
3kedili2bebekli bikahveicelimmi dün gece oğluma su an sadece bağırıyorsun anlamiyorsun bile yetmez mi uyuşan ya oğlum dedim kızmışım biraz eşim soyledi seni anlayacağına pek emin değilim ama yine de sen bilirsin dedi gece gece gülme krizine girdik sinirler yarıştı 😂
3kedili2bebekli bikahveicelimmi benim kızmak o kadar oluyor genelde bir de sürekli bir dursaniz mı artık hiç dur duraginiz yok mu sizin diye evde gezinirim 😂 gerçekten sinirlenip kizacaginizi anlayınca ortamı terk edin ağlıyorsa bile bir 10 saniye uzaklaşın başka çaresi yok zaten kızınca daha çok ağlayacak sakinleşip öyle dönün ben hemen balkona kaçıyorum
Elifdemir1907 bikahveicelimmi valla kizmayan anne yok annelik zor sinirleri yipranıyor insanın zamanla zamanla öğreniyor işte insan biseyleri yada alışıyor ama her iki ihtimal de de kızıyor maalesef
bikahveicelimmi Elifdemir1907 valla 1,5 aydir geceleri deliksiz 3 saat uyumamisimdir hani 3 saat uyuduysam da ertesi gun bu gece uyudu diye anlatmisimdir oyle bi surekli uyanmak. Bazi geceler hadi uyanip yine uykuya daliyor ama bazi geceler de uyaniyor ve 2-3 saat sonra falan uykuya geciyor. Uykusuzluk insani cok yipratiyor
Elifdemir1907 bikahveicelimmi ahhh uykusuzluk ne demek çok iyi bilirim 16 aylık oldu ama belki o 16 ayın 1-2 ayını gece uyuyarak gecirmişizdir hele yenidoğan döneminde hiç uyumuyordu bir uyuyordu bir uyumuyordu gece uyuduğu zaman gururla mutlulukla Allah’ım bu gece uyudu diyordum ne kadar seviniyordum yenidoğan döneminde 4-5 aya kadar nerdeyse bayilicam dereceye geliyordum ona bakabilmek için sonra saldım gecemiz gündüz gunduzumuz gece oldu sabah 6 larda 9 larda uykuya daldigimizi bilirim dönem dönem böyle oluyor bikere düzelince uykusu bidaha yarım saat bile geç yatirmamak gerekiyor ilerki aylar için söylüyorum bu lafi hemen düzeni kayıyor çocuğun ben birkaç kere misafirlikte buna şahit oldum geç saate kaldık çocuğun uykusu kaydi şimdi çok dikkat ediyorum günde 1 uyku yaptırıyorum ki gece uykusuna dalabilsin 🥹 bizimde şimdi dişlerimiz üst üste geliyor bide birkaç gün önce merdivenlerden yuvarlamdı yavrum bu gün de eli sıkışti kapı arasına bilmiyorum nasıl bir imtihandır bu rabbim korusun bebekleri çocukları ya hatırladıkca ciğerlerim sökülüyor kalbim parçalanıyor üzüntüden 😭 misafirlikteyiz yatılı bir an önce kendi evime dönmek istiyorum 😮💨 yoruldum buraya geldiğimizden beridir çocuğumun başı beladan kurtulmadi