nergissssss olması gereken: suyu kaynatıp soğutmak ihtiyaç oldukça aynı suyu hafif ısıtmak
Ama ben bununla uğraşamıyorum içme suyunu ılık olacak şekilde ısıtıp mama koyuyorum bilek içiyle ısısını ayarlıyorum bazen de ağzıma damlatıyorum😂
Benimki 5.5 aylık
İlk 3 ay olması gereken gibi yapıp son 2.5 ay saldım🙈
Bizimki mama meme ikisi bir arada gidiyor