ngold melisakayra ilk doğduğunda hipp organic combiotic kullanıyordum o mama da çok güzeldi ama kızımı hafif kabız yapıyordu o yüzden değiştirdim
nurr4343 Dery61 ben onu denedim ama çocukda alerji yaptı ve o gun çok huysuzdu eşimle ne yaptıysak uyutamamistik o gün sonra sma comfort kullanmaya başladık o iyi geldi bize
aslankayra25 amazontuba rapor yazıyor doktorunuz sonra reçete ile eczaneden alıyorsunuz. Doktorunuzla görüşün yardımcı olur belki oda biz aşırı gazlı olduğumuz için ve sadece mama kullandığımız için bütçemize yardımcı oldu.
salihaysima denizalismom 8 aylık doğduğundan beri sma kullanıyorum bizimki mamayı çok sevmiyor genelde anne sütü alıyor doymazsa mama veriyorum
gulaysercan aysima_sevda ben de sma kullandığımda aynı sorunu yaşadım yarısından fazlasını komşuma verdim onun bebeği de onu içiyor Her bebek farklı farklı 🤷♀️
Aysenur122 denizalismom aptamil kullanıyordum ama kilo alımı yavaşlamıştı bende sma geri döndüm sma güzel kilo aldırıyor canım
denizadar cananlcm 5-6 kez veriyorum sütüm yetmediği için devam ediyorum doktor sayısı önemli değil ne kadar isterse verebilirsin demişti en son gittiğimizde sizinki kaç aylık oldu
Aysenur122 ulkukllgz valla 5 tane doktora danışmıştım 5 i de aptamil önermişti aptamil en iyi yurt dışında şu an 1 numara aptamil birde nan diye mama var nestle nin oda çok güzel evet en tatlı mama aptamil ama en azından şişirmiyor
seymaozy ArvenMom evet o yüzden sormak istedim denemek istiyorum türkiyede yok diye biliyorum bilmediğim bir yerde var mı diye sormak istedim yarasın inşallah evladınıza
ArvenMom seymaozy teşekkürler bu mama yeni çıktı anne sütünde ki proteinlerle aynı hatta diğer hiçbir mamaya benzemiyor tadı kokusu yok anne sütü gibi tadı da belki türkiyeye de gelir