ulkukllgz evet aptamil için özel hastanede doğum yaptım orda ki ebe aptamil dışında ne kullanırsan kullan demişti . Tüm mamaları denedim aldim nerdeyse . İlk doğduğunda golden goat aldım keçi sütlü olandan ama bebeğim tadını hiç sevemedi yeni doğmasına rağmen suratını ekşitiyordu . ArkadSimin bebeğine çok güzel kilo aldırdı golden goat . Ben ki sevmedigi için biz hippe geçtik hippi sevmişti . Sonra bebelac gold aldım su an ona devam ediyoruz sevdi .