Tontikinannesi777 Golden goat kullanıyorduk ama kızım sürekli kabızdı değiştirmek istedik ve hipp organik combiotic kullanıyoruz sorunumuz kalktı memnunuz.
brcnrcvs Tontikinannesi777 merhaba bebeğinğz ne kadarlık ben emziriyorum arada mama veriyorm sarılık nedeniyle doğduğunda hastane golden goat başlatmıştı arada sırada yine veriyorum.2 aylık olucaz her gün kakamızı düzenlü yapıyorduk ama 2 haftadır kaka problemi yaşıyoruz hastaneye gidiyorz lavmanla yapıyoruz acaba mama kaynaklı mı siz ne şekilde kullanıyorsunuz ve ne kadar süre kaka problemi yaşadınuz
aslm1453 hndathn aynı benim ki de gold çok beğenmedim sanki ben siz de de erimesi zor oluyomuydu bebelac normal olan da bu sorunu yaşamadım ben goldda çok zorlandım
gulaysercan denizalismom sma aptamil bebelac golden goat denedim.Aralarinda en iyisi golden goat geldi bize.O da gün de 50 ml falan.Mama içmek istemiyor
aysima_sevda Bebeğim 28 günlük ve 1 haftadır büyük tuvaletini yapamıyo sma kullanıyorum ama kabız yapabilir mi acaba
210624 aysima_sevda ağrısı var mı? Oğlum da 40 ı çıkmamıştı 6 gün kakasını yapmamıştı ama ağrısı da yoktu, doktora götürdük ağrısı yoksa normal dedi film falan çektiler baktılar bi sorun yok dedi Senin bebeğinin ağrısı, tuvaletini yapmak isteyip yapamam gibi bir şikayet i var mi Sütünüz mu az , hiç mi gelmiyor beni yanlış anlamayın yardım etmek için sordum
gulaysercan aysima_sevda ben de sma kullandığımda aynı sorunu yaşadım yarısından fazlasını komşuma verdim onun bebeği de onu içiyor Her bebek farklı farklı 🤷♀️
bsr0640 İlk oğlum golden goat kullandık aşırı kabızdı çok mama denedik en son onu kabul etti. İkinci oğlum da hastane de hipp organic verdiler sevdi bende devam ettim kabız falan olmadı yani bebekten bebeğe değişiyor . Bir bebeğe iyi gelen diğerine iyi gelmeyebilir
DefneNil_ denizalismom sma optipro kullanıyorum çok memnunum ilk başta aptamil prosyneo kullandık gürültülü kala yapma kusma ve gaz yapmıştı o yüzden bıraktık
aysima_sevda 210624 ağrısı oluyor bazen çok aglıyo fitille yapıyo sütüm malesef az, geliyor birde bebeğim ememiyor dudak damak yarıgı var biberonla emiyor
kurabiyevarsimitvar denizalismom Ablamın tavsiyesi ile bebivita’ya başlamıştım hâlâ onunla devam ediyoruz şükür beğeniyor
bestber Golden goat kullanıyoruz cok memnunum. Kabızlık ve gaz sorunumuz ortadan kalktı kilo alımı da gayet iyi cok sevdik
ArvenMom seymaozy yurt dışındayım canım türkiyede ki sma ama optipro ve comfort var supermepro türkiye de yok
merveenurr23 Bebeğim 2 ay 21 günlük aptamil kullanıyorum memnunum hipp combiotig kullandık gaz ve kabız yaptı tekrar aptamile döndük
Gmzznrr denizalismom ilk hipp kullandık kaka yapamadı sma COMFORT geçtik cok gaz oldu aptamil kullandık tuvaletini cok yaptı bebelac gold da doymadı şimdi sma optipro kullanıyoruz cok memnunuz gaz sorunumuz cok şükür kalktı kendi çıkarıyor
seymaozy ArvenMom evet o yüzden sormak istedim denemek istiyorum türkiyede yok diye biliyorum bilmediğim bir yerde var mı diye sormak istedim yarasın inşallah evladınıza
Hilalavccc 1 yaşında ki oğluma hangi mamayı kullanmalıyım sütüm çok azaldı doktor 2 yaşına kadar da mama kullan dedi. Doğduğunda bir ay sma kullanmıştık. Ama şimdi bi kutusuna bakınca anlayamadım hangisini alacağımı. 6+12 ay mı alayım yoksa 1+3 yaş mı olandan almam gerek
elmaelmaelma Hilalavccc markaya göre numarası değişiyor, bazı markaların 3 numarası 9-12 ay için oluyor, bazılarınınki 12 ay yani 1 yaş üstü için oluyor. Sizinki 1 yaşındaysa, 1-3 yaş için olanı alın, 6-12 ay için olanı değil.
fatma233 Sma kullandik karin agrisi gaz yapti .bebelac kullandik kabiz yapti simdi golden goat kullaniyoruz anne sutjne yakin oldugu icin 2.kutuya gectik gayet guzel bebegim sevdi