MESoydan denizalismom hipp kullanıyordum hiç kilo aldırmadı yaramadı yni bebeğime smaya geçtim doktor tavsiyesiyle bebivita ve sma olarak gidiyorum şuan
Beaawullf gizemmmnur bende sma optipro kullanıyorum 4 5 güne bir kaka yapıyor mamadan mı anlamadım doktora soruyorum bir haftaya kadar normal diyor siz sma kullanırken böyle bi durumla karşılaştığınız için mi değiştirdiniz acaba
Eceyykaplan denizalismom Bende Aptamil kullanıyorum on günde bı paket mama yiyor ama bu sefer kilo alamamış yani az almış 😏
aslankayra25 zey811_ alerjisi yok sadece aşırı gaz problemi vardı buna dayanarak rapor yazabildi zaten.
lapsekiliTayfur 2.5 aylık kızım var anne sütünü 1 ay kadar aldı sonrasında almadı ve şuan sütüm yok. Sma comfort kullandım ilk başlarda kızım öyle böyle kabız olmadı resmen taştı golden goat kullandım evet besleyici bir mama kilo alımı iyiydi ama oda sonradan kabızlığa devam ettirdi ben kendim destekleyerek kakasını yapmasına yardımcı oluyordum lakin yapamadığı için çok fazla acı çekiyordu şuan evolvia ac mama kullanıyorum kolik ve orta düzey sindirim sorunları yaşayan bebekler için bu mama iyi geldi doyuruculuguda güzel ve diğer mamaların aksine un gibi bir mama. Kabızlık sorunumuz en başında ki gibi değil yumuşak ama yine toplu bir şekilde onun dışında ağlamaları ve acı çekmeleri son buldu cıvık yaptığı zamanlar da oluyor.
nergissssss mommommo benim kızım asla mama almıyor ben mi yanlış yapıyorum acaba diyorum ılık su ile yapıyorum ben de bileğime damlatıp bakıyorum
elmaelmaelma Hilalavccc markaya göre numarası değişiyor, bazı markaların 3 numarası 9-12 ay için oluyor, bazılarınınki 12 ay yani 1 yaş üstü için oluyor. Sizinki 1 yaşındaysa, 1-3 yaş için olanı alın, 6-12 ay için olanı değil.
Ilaydasu denizalismom 2 Aylığız sma kullandım kabız oldu bebişim aptamil aldım gaz yaptı şuan 2 gündür bebelac kullanıyoruz ev mama doldu elimde kaldı aldıklarım 😩bide 800 gr almıştım keşke küçük alsaydım boşa gitmezdi
7278 nergissssss mama makinem var wee baby sabahları açık bırakıyorum hep 40 derexe ayarında tutuyor akşmlarıda karaca mama suyunu ayarlayan çay makinem var gece onla uapıyorum 30 saniyede hazırlıyor
nurr4343 Dery61 aynen gerçekten öyle her bebek farklı dediğiniz gibi tosbikler mutlu sağlıklı olsunlarda önemli olan o 🥰 bizde onlara ayak uyduruyoruz bı şekilde
esmaa21 denizalismom önce aptamil kullanmıştım ama çok gazı oluyordu , doktorumuzun önerisiyle sma ya geçtik ,şuan optipro 3 kullanıyoruz memnunum .
Aysenur122 melisakayra evet verdim ya illaki kusuyorlar mamayı alışana kadar fazlasını atar zaten kaç aylık kaç saate bir veriyorsunuz bu da çok önemli
eylulunannesiii38 denizalismom Sma optipro ilk zamanlar iyiydi sonradan kusma yaptı şimdi Aptamil prosyneo kullanıyoruz bir sıkıntı yok şimdilik
Ahmetenes1011 rburcu merhaba bebeğim anne sütü içiyor bıraktırmayı düşünüyorum bu mamayı içer mi sizce anne sütü ne yakın mı tadı
rburcu Ahmetenes1011 yani tat konusunda bilemiyorum ama kokusu diğer mamalara göre çok çok iyi Sma confort olanı kullanıyorum doktorumuz önermişti gaz problemi olduğu için Anne sütüne en yakın olan bazıları sma diyor bazıları hipp ben de tam bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim Sma daha kolay cozunuyo hippe göre Hippte kalıntı kalıyordu biberonda ve kokusu bi tık daha kötü sma ya göre 🌼