minikurabiyeninannesi kukulim3434 zaten çok aşırı bi fiyat verirse Yenisi daha mantıklı olur Su an ikisine de vereyecek para yok bekler biraz muhtemelen Eşim yeni yıla kadar bekletirim diyor şu an alamam da tamir ettirmem de diyor
kukulim3434 minikurabiyeninannesi bizde 1 sene kırık televizyon ile yaşadık. Görüntü de zamanla gidiyor sadece ses kalıyor. Bizde anca müzik falan, dinleye biliyorduk.
minikurabiyeninannesi clover4 ekran koruyucu + yükseğe asma şart Bizim ihmalimiz daha doğrusu eşimin ihmali
muhammedinannesise minikurabiyeninannesi ay benim oğlumda 2 yaşında kırdı ve 1 sene oldu tvi almadık bizm 124 ekrandır glba 8 bin dediler o zmn şuan en az 10 bin cnm geçmiş olsun yapck bişey yok
Gzdzeynep minikurabiyeninannesi başımıza geldi tamiri yenisinden daha pahalıydı ama yenisini de almadık zaten bizim evde tv çok izlenmiyordu 3 yıldır evimizde tv yok. Tavsiyem yeni tv alcaksanız uygun fiyatlı bakın zaten çoğu çin den geliyor geneli aynı tvlerin.
haydii minikurabiyeninannesi geçmiş olsun sıfıra yakın para istiyorlar 5 dha koyup yenisini alırsınız
leyluss minikurabiyeninannesi canım ya geçmiş olsun benim oğlumda damacana hortumunu atmıştı 1 2 yıl oldu sanırım ya 5 bin ya da 7 bindi hatırlamıyorum şimdi 45 günlük bebeğim var iyi hatırlattın koruyucu yaptırmak lazım aslında insan sinirleniyor ama bosver ya üzülme dünya malı işte napalım diyelim
minikurabiyeninannesi leyluss 7750 tl istediler bizden bakalım yaptıracağız herhalde bu sefer koruyucu şart
ayazaras34 minikurabiyeninannesi Gecmis olsun. Yapılmıyor yenisini almanız lazım. İki kez tecrübe ettik.
minikurabiyeninannesi Acemiiianne ay evet camım bize de o civarda fiyat bediler 7750 tl dediler demek ki ortalama böyle
yagmur35yy minikurabiyeninannesi canım benim kedim kırdı ekran püf 1 sene önce 5bine almıştım tvyi ekrana şuan 6bucuk istediler be de yenisini aldım yaptırmaya çok para istiyolarya
bebegimgeldi minikurabiyeninannesi yaptırmak istedi aslında ama olan olmuş çocuk dedik misafir dedik biz yaptirmistik 😁
lolitam minikurabiyeninannesi biz 4 5 yada artık sayısını hatırlamıyorum kırdık yenisiyle aynı fiyata yapılıyor neredeyse çok pahalı iç ekranlar sizinde ekran kırılmış yenisini alın bence
tmtalya minikurabiyeninannesi bı sure almayın o zaman bu bahaneyle ekrandan uzaklaşır çocuk. Kendine bişey olmamış canı sağolsun ☺️
minikurabiyeninannesi kukulim3434 su an ıcın bizim de görüntü eh ıste eşim fiyat sordu 7750 tl dediler
Elifkskll minikurabiyeninannesi geçmiş olsun 1 Ay öncede bizim kırıldı 3 yaşında oğlum oyuncak vurdu. Bize paneline 10 bin dediler bizde yeni tv mantıklı diyip yeni aldık
minikurabiyeninannesi Elifkskll elim fiyat sordu bize de 7750 tl dediler eşim yaptıracağım diyor bilmiyorum