minikurabiyeninannesi ama eskisi gibi olmuyor bilginiz olsun depremden kırılmıştı tv bizim üniteye deymişti kenarı yaptırdık 7 ye 4 ay sonra tv bozuldu yani biz kıyamadık ilk tvyi atmaya Çünkü 2 yıllık evliydik yeniydi yani demem o ki boşuna yaptırmayın