minikurabiyeninannesi Acemiiianne 50 ınc tv için ortalama fiyat sorar mısınız ya eşime söylerim bende piyasasını
minikurabiyeninannesi mervekb kesinlikle daha ucuzdur zaten düşünüyorduk bu aralar konusu geçti hatta aramızda
bebegimgeldi minikurabiyeninannesi benim de komşunun çocuğu kırmıştı 2 sene önce 7 bine değiştirmiştik şimdi artmıştır fiyati
bebegimgeldi minikurabiyeninannesi yaptırmak istedi aslında ama olan olmuş çocuk dedik misafir dedik biz yaptirmistik 😁
Beyzaveduru Benim erkek yeğenlerim 2 televizyon bir telefon kırdılar. Bu çocuklar için bir gelişim basamağı herhalde 😀 bununla geçmiş olsun. Ekran koruyucu alın yeni tv ye. Bir de sabitleyici kemer alın ne olur ne olmaz
irosiva minikurabiyeninannesi yeni TV almaktansa tamir yaptırmak sidaha mantıklı ama benim size önerim bu ayarda en ucuzu 16 17 bin ama bi tamir olsa tutcağı en baba 6 8 bin arası
eniseeeegktg Bu postu gorunce hemen ekran koruyucu aldım 1 haftadır söylüyorum esime pek takmiyordu şimdi postu gösterdim oda dedi alalim hemen
minikurabiyeninannesi eniseeeegktg iyi yapmışsınız biz yandık siz yanmayın 🙈 gerçekten tvye vereceğim paraya aşırı üzülüyorum tamamen gereksiz yani
clover4 minikurabiyeninannesi benim bildiğim erkek çocuğu olan evde tv durara asılır biz durara astik görüntüsü hoş değil ama mecburen
minikurabiyeninannesi clover4 ekran koruyucu + yükseğe asma şart Bizim ihmalimiz daha doğrusu eşimin ihmali
kukulim3434 minikurabiyeninannesi iki bebesi, tarafından 2 kere tv si kırılmış bir anne olarak. Yenisi al bence. Bundan 4 sene önce ikinci kırılan tv ye 6 bin dedi yaptırmak için. Bende ona vereceğim paraya a101 den dijital aldım. Androidli 4.500 tl’ydi o zaman. Yani yenisini almak ve ucuzunu almak daha mantıklı
minikurabiyeninannesi kukulim3434 zaten çok aşırı bi fiyat verirse Yenisi daha mantıklı olur Su an ikisine de vereyecek para yok bekler biraz muhtemelen Eşim yeni yıla kadar bekletirim diyor şu an alamam da tamir ettirmem de diyor
elifbarcin65 minikurabiyeninannesi öyle canm sen nerdeydin diyorlar bizimde işimiz oluyor herhalde hep çocuğun başında duramayiz
minikurabiyeninannesi elifbarcin65 evet sen napıyosun o sırada dedi zaten abdest alıyordum dedim yani tuvalete de çocuğu götüremem ki