minikurabiyeninannesi belki devam ediyordur garanti. Benimde buzdolabı bozulmuştu 5 yıl olmuştu alalı kesin garantisi bitmiştir diye düşünüyordum. Servis geldi 2 gününüz daha var 5 yıl garantiliymis dedi ve bize yeni buzdolabı verdiler. Doğum yapıp hastaneden eve gelmiştim hersey çöp olmuştu ama oğlum sansiyla gelmiş yenisini almamız imkansızdı