prensim56 buradaki postları okudukça insanın eşinin çok önemli olduğunu daha iyi anlıyorum Allah size ve sizin gibi insanlara yardım etsin, kiminle evlendiğimiz o kadar önemli ki. Ne biliyim yeri geliyor ben bebeğimi eşime bırakıp arkadaşımla kahve içmeye çıkıyorum. Normal olan da bu. Bu tarz erkekler eşlerini kadın/insan olarak görmüyor heralde