Siz yalnız dışarı çıkmak istediğinizde sizi bırakmıyorlarsa ciddi bir suç işliyorlar şikayetçi olsanız yargılanırlar. Ayrıca siz ciddi bir şiddetin mağdurusunuz. Bunu normalleştirmeyin şiddet sadece fiziksel olmaz. Doğal korunma yöntemi diye de bir şey yok en işe yarayan yöntemler belli hap prezervatif spiral vs. Geri çekilme dahi yeterli bir yöntem değil eğer hamile kalmak istemiyorsanız ki bu sizin en doğal hakkınız bunlardan birini temin etmeniz gerekiyor. Bu çağda böyle bir hayat yaşamak zorunda bırakıldığınız için çok üzgünüm. Siz bunu dilemiyor olabilirsiniz ama ben sizin bir an önce o insanlardan kurtulmanızı diliyorum.