prensim56 eşiniz doğulu mu? Sezaryen yaptıysanız kısa sürede hamile kalmak ciddi risk. K.doğum doktoruna bir bahaneyle gidin ve spiral taktırın spiral kontrollerinede gitmeye bahane bulursunuz. Geri kafalı insanlara 2. Çocuk bile çok. Yetişkin olarak senin özgürlüğün yok o çocuklar nasıl baskılarla büyüyecek?