hasibekar crybaby 🤣kız kıyamam bu aydan aya ataklar bizi yedi bitirdi her ay daha zor geçiyor bana inşallah saa kolay geçsin 😃
Minigim2 hasibekar 2 yasına gırdıde hastaydık o yuzden kutlayamamıstık şimdi iyiz çok sukur 25 kısı olacaz o yuzden ıkramlıkları hazırlayıp buzluga attım 🤣cok guzel dedıgın tarıfın varsa atta deneyım 🥰
hasibekar Minigim2 ayy kıyamam kuzuya Allah hayırlı uzun ömürler versin canım inşallah ❤️kız ben hep sarma dolma biliyorum🤣🤣🤣🤣henüz doğum günü düşünmedim ama sarma yaptın mı bu var şimdilik
hasibekar crybaby vallah ben bilirim bacım bizim dogdugundan beri böyle kolik zaten üzerine atak oldumu sana zorluk yorgunluk 🤦🤦
crybaby hasibekar bende tekim doğumdan beri istemedim kimseyi çekemem uğraşamam düzenşm bozulmasın rahat olayım istedim hala da diyorlar gelelim yardıma diye de istemiyorum bide milletle uğraşamam
hasibekar Minigim2 ne demek aşko❤️aklıma elmalı kurabiye geldi küçük kalıp kekler damla çikolata lı Rus salatası magnolya bunlar geldi ama bunları buzluga atamasın 🤣🤣🤣🤣😭
hasibekar crybaby vallah öyle canım minnet ediyorlar zaten o yorgunluk bitiriyor başkasına bende bakamam en iyisi ama bazen insan yanlız kalmalı kendi ile
Minigim2 hasibekar ahahaha buzluga zatenn donsun dıye koyuyoz 🤣🤣🤣 kusura bakma kafa gıttı artık cok yoruldum 🤣🤣🤣
BenDiyeBiri_ hasibekar kız yenidoğan bebişim ben uyandrmasam süt vermesem uyacağını hiç yok çok uyuşuk bir bebeğim var sürekli uyuyor