ezgiii12490 Eşim.gececi diye uyuyamadim kızım.yanimda.guzrl güzel uyuyor sabah 7 de uyanınca ben nanay
BenDiyeBiri_ ezgiii12490 işte ben korkudan uyuyamiyorum oğlum saati dolmadan uyanır isterdi süt kızım hiç uyanmiyor sarilik olması bı yandan şekeri düşer diye çok korkuyorum