kardelen1209 hasibekar hiç sorma canim mahvetti beni emziriyorum yok salliyorum yok gazi da yok ama uyumak nedir bilmedi anneme geldim acaba yerini mi yadirgiyo diyorum
hasibekar Themom_ ohh be bacım kolay gelsin sana ❤️🥱🥱bebegim uyumamış henüz uyusa bende bayılmayı düşünüyorum 😂
Themom_ hasibekar Teşekkür ederim🫶 Benim bebişkoda çok geç yattı ondan bu saate kaldım yoksa çoktan rüyalar aleminde geziyo olurdum diye tahmin ediyorum😃 Senin bebişkoda uyur inşallah sende dinlenirsin😘
hasibekar Themom_ maşallah hep güzel güzel uyusunlar inşallah ❤️ inşallah canım inşallah ev IŞİD’e çok zor anam bitmiyor 😂
Minigim2 hasibekar 2 yasına gırdıde hastaydık o yuzden kutlayamamıstık şimdi iyiz çok sukur 25 kısı olacaz o yuzden ıkramlıkları hazırlayıp buzluga attım 🤣cok guzel dedıgın tarıfın varsa atta deneyım 🥰