Sksjsjjsks bende sizin gibiyim gerckten heryerim agriyor dogumdan sonra vucudumu taniyamiyorum.onu geçtim bana bisey olsa kızıma kim bakacak diyorum.surekli hastanelerdeyim.dizlerim agriyordu dizimde ödem çiktı,belim agriyordu bacagima vuruyordu fıtık başlangici çiktı.bunların tedavisini oluyorum şuan daha iyiyim çok şukür.yani biyerim agriyinca aklima surekli kötü cagresi olmayan hastaliklar geliyor.hemen üzerine düşünüyorum halletmeye çaliisyorum.sizde böylemisiniz??memem agriyordu mesela emzirmiyorumda gittim meme usg çektirdim dedim kesin kitle var:(herseyin en kötüsnu düşunur oldum.çok şükur temiz çıkti.sonraa dedim sinsi ilerleyen hastaliklar var gittim smear verdim,hpv testi yaptirdim.böyle böyle gidiyor.sanırım benimde pskolejim iyi degil.ama benim sorunum hemen herseyin en kötüsünü düşünmek bunu aşmam lazım önce.