Kızlar artık gerçekten kafayı yemek üzereyim bir ilçe de oturuyorum psikolokta bulamadım gideyim bir merkez de 1 saat git gel olmuyor sürekli de bu aralar aşırı stres içindeyim sürekli kendımı dinliyorum nerem ağrıyor neyim var bir internetten bakayım araştırıyorum kötü şeyler çıkıyor her zaman ki gibi vücudum 1 aydır seğiriyor araştırdım als çıktı mesela baktım kızın dili titriyor hemen bende yaşıyorum o belirtileri odağımı dilime veriyorum takip ediyorum sonra başım sureklı ağrıyor her gün hemen hemen ve kulağım ağrıyor sağırlaşıyor gittimm kulağıma baktılar bir şey yok dediler aka sağırlaşıyor aniden yada ağrı saplanıyor boğazım da bır yumru var geçmek. Bilmeyen ellerim de uyuşma mide bulantısı mide gazı yani bitmek. Bilmeyen belirtiler artık hayattan tat almıyorum kızım için çok üzülüyorum ya gerçekten bir şeyim varsa kızım ne olacak bana bir şey olursa daha çok küçük sizde durumlar nasıl 😔