Defne0909 Sksjsjjsks boynumda sislik farkettim surec oyle basladi.Tek tarafli tiroidim alindi.Kontrol altindaydim 1 sene oldu hamdolsun iyiyim ilac kullaniyorum.😊
Sksjsjjsks Papatya-eylul88 kız ben kendim bakıyorum kendime bumu şumu diyorum ablam als den vefat etti yani ondan sonra anksiyete çıktı bende
Papatya-eylul88 Sksjsjjsks Sksjsjjsks basiniz sagolsun Ama kendi kendine tani koyma canim.önce bi sakinleş.bak ben seni cok iyi anliyorum emin oll
bunemeselaa fulya1414 bende aynı durumdayım 1 sene oldu ilaç kullanıyorum terapi de aldım ama başımda ki o sersemlik bayılma hissi içimdeki huzursuzluk gitmiyor kafayı yiyeceğim hayat kalitem sıfır dışarı dahi çıkamıyorum tek başıma
Sksjsjjsks Papatya-eylul88 saol canım elimden geldiğince telkin vermeye çalışıyorum kendime bilmiyorum işte acilen terapi almam lazım bir tek onu biliyorum