Prenses_isabella benim salonum var ama evde 2+1 çocuğum olduğu için hiçbir yer temiz kalmıyor 4+1 ev heryerini at kosturur gibi kullanıyoruz 🙄 kapalı balkonlar da var tabi oralar da bir oda gibi ,bir ara salonun kapısını kapattım temiz kalınca neden orası temiz diye battı tabi 😬