minikmucizemaak Prenses_isabella Yataklı bir ekstra odam yok. Ama küçük odamda L koltuğum erzak dolabı kitaplığım vs var. Misafir gelince kalabilir ama öyle uzaktan misafirim de yok. Evim Amerikan mutfak 3+1 sayılıyor o yüzden
Bhr28 Prenses_isabella misafir yatak odası var . Onun dışında ekstra salonum yok . Misafir için oturma odası yapma gereği hiç duymadım 😅
SeverusSnape Prenses_isabella eski evimde vardı, 3+1 bi evdi. Bence gereksiz ama eşimin ailesi şehir dışında oturuyor diye hazırlayalım demişti. Şimdiki evimde yok. Kimseyi yatılı ağırlamıyorum ve bundan çok memnunum.
Pinar_kb Prenses_isabella yok ve gerekli değil. Yılda 3 gün birisi gelecek diye bir odamı kapatamam. Eşim çok istedi ama yaptırmadım