2+1 evim benimde yok misafir odam. Salonda koltuklar açılıyor. Zaten doğru düzgün misafir de gelmez gelen de kalmaz. Ayda yılda bir kardeşlerim gelir onlar kalmaya koltuklar da yatarlar. Annem de kızıma bakarken salonda yatardı. Banyonun 2 tane o açıdan çok iyi ama. Bende gerekli görmüyorum evim çok büyük olsa 1 odasını kıyafet odası yapardım kesinlikle o daha gerekli 🫠 ayda yılda birileri gelecek diye asla mobilya almam.